Про мене

Я, Чігрін Олександр Вікторович, закінчив Сумський державний педагогічний університет імені Антона Семеновича Макаренка за спеціальністю «Фізика та математика» та Сумський інститут післядипломної освіти за спеціальністю «Менеджер управитель».  Педагогічний стаж роботи 3 роки. Моє педагогічне кредо: «Якщо ми будемо сьогодні вчити дітей так, як вчили вчора, ми вкрадемо в них завтра!» 
З 2013 року працюю у Роменській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №4. У школі викладаю математику, основи економіки, інформатику та фізику. Викладання здійснюю за нині діючими програмами та підручниками. Усі уроки проводяться у добре оснащеному кабінеті, в якому зібрано багато методичної літератури, фахові журнали, розроблений мною різний роздатковий та дидактичний матеріал, завдання різних рівнів для проведення тестової перевірки знань, завдання практичних та контрольних робіт. Мої  уроки відзначаються продуманою структурою, чітко поставленими завданнями і метою. Урізноманітнюю форми і методи навчання, застосовую сучасні освітні технології. Працюю над проблемою: ««Індивідуальна робота з учнями на уроках математики, фізики, інформатики»
Теоретичним підґрунтям впровадження даної методичної проблеми є опрацювання методичної та педагогічної літератури, інтернет ресурсів, засідання ШМО. Реалізацію проблеми здійснюю через навчальну діяльність на уроках. У процесі викладання особливу увагу приділяю сучасним освітнім технологіям навчання, так як вони мають великий потенціал і високу реалізацію для засвоєння учнями програмового матеріалу.
Професія вчителя унікальна, неповторна, життєдайна. Саме він відкриває, нову „ шкільну епоху ” дитинства, спрямовує невичерпну дитячу енергію через любов, розумну вимогливість, виховує повагу до себе, виписує школярську долю.
Головне завдання в своїй роботі вбачаю у розкритті індивідуальності кожної дитини, тому що розумію, від того якими будуть роки навчання школі, залежить їх  майбутній життєвий шлях.
В своїй роботі прагну докласти максимум зусиль, щоб в душах дітей зникала байдужість до оточуючого, до навчання; на уроці завжди панувала атмосфера праці, довіра учня до вчителя і повага вчителя до учня.

Немає коментарів:

Дописати коментар